Taiteilija Markus Jäntti kuvittamaan Soundgeist Helsingin paneelien sisältöä!
Vaikka kuinka intenssiivisesti keskustelua seuraa, niin monesti jo parin päivän päästä osa tiedosta on hukkunut jonnekin muistin mustan aukon syövereihin. Soundgeist Helsingissä päivän aikana tarjoillaan runsas määrä tärkeää infoa muusikkona toimimisesta ja musiikkimaailman saloista, joten pääkopassasi saa olla aika kova prosessori, jos sinne kaikki kerralla talteen jää. Haluammekin auttaa hidastamaan unohtamisen prosessia, ja tarjota paneelisisällöt ja infot teille mielekkäällä tavalla, ilman kyllästyneitä haukotuksia tuottavia mind mapeja. Visuaalisuus ja poikkitaiteellisuus siis kunniaan, kun taiteilija Markus Jäntti kuvittaa Soundgeist Helsingissä kahden paneelin sisällön!
Markus Jäntti on nuori taiteilija, joka opiskelee kuvataiteita Berliinin taideyliopistossa. Markus Jäntti on erikoistunut grafiikkaan ja maalaustaiteeseen, ja on tehnyt yhteistyötä mm. Outi Heiskasen kanssa, joka on yksi Suomen tunnetuimmista taiteilijoista. Soundgeist Helsingissä Markus Jäntti tuo paneelien sisällön ja tärkeimmät pointit paperille esiin kuvituksessa, joka yhdistelee taidetta, huumoria ja infoa, sekä on visuaalista ruokaa silmälle. Markuksen kynän alle päätyvät Brand Your Band sekä Partners in Business – Levy-yhtiöt lavalla -paneelit. Teokset ovat nähtävissä heti paneelien jälkeen Soundgeist Helsingin Facebook-sivulle, sekä myöhemmin myöskin Soundgeist Helsingin nettisivuilla. Käy tutustumassa tämän nuoren lahjakkuuden töihin jo etukäteen osoitteessa:
http://www.markusjantti.net/
Brand your Band- paneelissa keskustellaan artistibrändäyksestä, imagon merkityksestä tänä päivänä ja artistiviestinnästä. Moderaattorina toimii Sami Peura (Sam Agency), ja kuumaa keskustelua käyvät Karoliina Niskanen (Mc Pyhä Lehmä), Essi Kivitie (Rähinä Records), Wille Wilenius (Bulevardin viestintä) ja Joose Berglund (Stupido Productions).
Partners in Business – Levy yhtiöt lavalla -paneelissa puolestaan perehdytään levy-yhtiöiden toimintaan ja vastauksia saadaan kysymyksiin, kuten kuinka levy-yhtiöt artisteja listoilleen valitsevat, paljonko artisti saa asioihinsa vaikuttaa eri yhtiöillä, mitä hyötyä on olla suuren taikka pienen labelin katon alla, ja mihin suuntaan levy-yhtiötoiminta on menossa. Panelisteina: Gabi Hakanen (Sony Music Finland), Niko Kangas (Fullsteam), Marja Kokko (Universal Music Finland) sekä Joose Berglund (Stupido Records)
Kaikki paneelit myöskin videoidaan Hattumedian toimesta, ja ne voi katsoa Soundgeist Helsingin nettisivuilta maaliskuussa!